Avbryter sista kvällen...

... för att skriva ett sista inlägg.
Jävligt skönt förkrök för en måndag. Vi möttes på bästa sushi-stället, åt BÄSTA sushin, åkte tilll donken, typ breve willes hus, köpte den LEGENDARISKA efterrätten (äppelpaj, glass och kolasås) och kolllade på disney channel (DÖR FÖR DET) fick se  mina bästa, sen till wille och jävligt nice förkrök. Känner att min sista kväll blir legendarisk, är full. Ja, det är jävligt svårt att sksriva rätt just nu. tar typ tjugotusen hundraår längre att skriva än vanligt för jag skriver fel. ska ha kul ikväll och inte tänka på att jag ska lämna världens bästa ställe imorrn. ska supa helt enkelt... inte för att det behövs mer just nu...... hahaha.


Hörs imorn natt. mass-sms på g!!!! Pussssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0