Helgen!

Är sliten som fan..... Jobbig helg. Utgång i fredags, var med wille och linnea först för att lämna grejer hemma, lyssnade på bra låtar. gick till en klippstrand och minglade satan sen tog vi taxi till pv. dansade som tokar och mötte även bålstagänget men dom försvann. jaaaaaaaa sov inte så mycket för på lördag morgon ringde bantes mobil hela tiden. jag linnea och wille gick till pv-stranden och mötte även christian!!!!!!!!!!!!1 gick hem till wille och p-napa, drog hem, duschade, TJACKA EN SKITSNYGG KLOCKA, åkte till wille. fet förfest med grill och såntdära skojsigt det var jävligt trevligt och maten var ASAPASAGOD!!!!! VI GICK UT, det var soft!!!!!


kom hem imorse och gick och la mig hos bante, väcks vid kl tolv av att camilla kommer instormande och babblar. tillslut når budskapet fram - HON HAR GJORT pannkakssmet! hon gick upp tidigt och tjacka ingredienser och banan och jordgubbar sen stekte hon amerikanska pannkisar och sen skivade bananer och jordgubbar och MASSA lönnsirap på!!!!! herrejösses vad gott det var, det var det GODASTE jag ätit på otroligt länge!! tacktack

sen kom det några och sen vipps åkte vi taxi till ETT HÄFTIGT POOLPARTY WOOOOOOOW! men det va mest tjocka malteser där och ja e trött som fan. sitter hos wille i soffan ska  koka nudlar sen kolla film. imorn e min sistaaaaa kvääääll på maltaaaaaaaaaaaaaaaaa åker hem på tisdag eftermiddag. ångest!

ses snart allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0