SiStA kVäLlEn

Tjollahopp!

Idag var jag och mindy hos hennes tjejkompis och lekte. Vi badade först och lekte delfiner, sen åt vi banankaka, hamburgare, drack varm choklad, åt mer banankaka och den kakan är fan tdf.

Nu är jag hemma i lägenheten ska dra och duscha, tjacka en ring och lite bira, sen möta alla på sushistället och ha en otroligt sofistikerad hejdåmiddag sen en otroligt glamorös utgång!

Ringde hem igår för att gratta mamman och pappan på ett årsdagen som gifta! Höll på att börja grina när jag pratade om att åka hem.... Sämsta skiten någonsin... Prutt! Hoppas ni alla är snälla mot mig när jag kommer hem så jag känner att det var dumt att vara ledsen för att åka tillbaka till sverige :@

WoooOOOoooOOOOooOWWWWWWWWWW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0