bästa dagen!

Idag var bästa dagen i livet, okej, iallafall topp tio!
Fick sluta tidigare för snälla föräldrarna, gick och hämtade Lasse sen gick vi till båten! Mike hade fixat så vi hyrde en båt i fem timmar! Vi var sex pers: Jag, Wille, Linnea, Lasse, Mike och Marius! Dream team! Vi åkte till SUPERHEMLIGA GROTTOR OCH SNORKLADE OCH HÄMTADE HEMLIG SAND! Vi åkte till blue lagoon på Comino, grannön och snorklade där, vi låg och bara chillade lite, åt bullar, drack öl, lyssnade på musik. Vi rejsade i vattnet i stora vågor efter stora båtar så vattnet stänkte åt alla håll! Vi tappade Marius hatt i vattnet, Wille och Marius hoppade från VÄRLDENS HÖGSTA KLIPPA AAAAH! Och jag körde massa båt, jag var fan GRYM på att köra båt, och jag som inte ens har kört bil, jo en gång.

Kort sagt, underbar dag och slut på min bästa resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0