dagar från i torsdags!

prutt!
i torsdags kom thanger, ricky och kenny hit WOoooOOOOwwWWWWWWW feeeeeee-eeeee-eest! thanger hade tagit med sig böcker till mig så jag for snabbt som FAN hit för och hämta dom och även mingla. en ny era startades den kvällen. det VAR TOK-ERAN WOOOWWWWW. fanva ja e jobbig.

fredag: i fredags klippte jag mig. soft. städerskan som städar hos oss har brutit foten så vi drog igång städsession! ja e bra på städa.... efter klipp åkte jag till wille och precis då drog alla till stranden, men jag stannade med wille och minglade med lasse linnea och deras bror med familj som är här och hälsar på! trevligt! sen tog vi bussen till surfside som det kallas där vi snackade skit, drack vin och BADADE tillochmed bara sådär badade jag och ricky! bäst var det! så himla varmt mmmmm! vi grillade för att en tjej vid namn camilla hade fyllt år, sen åkte vi bautastor taxi till PV och sen ja minglade vi där. skulle mingla med cAMILLA så kom hennes polare och sa HÄR TA EN SHOT!! camilla tog en och gav mig en och så skålade vi och tjohej det var det äckligaste genom tiderna höll på att kräkas på fläcken. tillslut fick jag veta att det var absint.. helvete.. ledsen mamma... :( skön kväll ändå när jag återfick minnet efter nån timma! då satt vi bara och snacakde med alla folk sen åkte jag och ricky BOLLEN!!!!! DE E EN BOLL SOM MAN SPÄNNS FAST I SÅ TJOFFS ÅKER MAN supersnabbbt och högt i luften sen kastas man omkring och snurrar åt alla håll! läbbigt! men kul som fan! sen sprang vi igen och badade på PV-stranden! skönt som fan! kom hem kl sju då satt det nåra i poolen jag gick å la mig i dicks säng sen kom en okänd kille och dick då blev de trångt. jag bytte säng.


LÖRDAG: vaknade kl ETT av att wille ryckte i min fot. var långsamma och slitna och tog sedan stor taxi till....... PETERS POOL BÄSTA STÄLLET PÅ JORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla kul kolla bilder som kenny tog, finns på FEJAAAN!!! åkte hem! till min lägenhet där jag bor. p-napa, duschade ni vet. sen skulle ja ta bussen, men eftersom det var lördag kl nio var alla bussar överfullaaa faaan! hade en tung väska och två världstunga påsar. började gå mot wille. gick vilse. kom till en folkfest. frågade en polis vart jag var. höll på att börja gråta.... HITTADE RÄTT! hade ont... köpte en choconana (banan och choklad) på DR JUICE för att belöna mig själv! blev mött av wille fick en kram för jag var så ledsen i telefon när jag var vilse. KOM HEM TILL WILLE FÖRFESTEN BÖRJADE OSV hade på mig den snyggaste kjolen! den blåa! minglade körde sten sax påse, kollade på bilder från pp var asroligt. gick ut vid kl ett/två. kul kväll som fan. drack inte mycket alkohol för jag är bäst och kontrollerad och detta är sanning nu! DE VA SKönt. kom hem vid sju somnade på bantes ben i en komma fem timmar va asjobbigt sen. massa folk på balkongen. härjigt. snodde rickys plats i sängen och sov tills IMORSE NÄR någon satte på världens BÄSTA LÅT superhögt! hon från paramore hayley (?) med han från BoB typ airplanes heter den. sök på spoti! bäst! vad hände sen. gick runt. vet inte vad som hände. låg i en soffa LITE sängar bara va trött. sen gick vi alla och spelade tennis. eller dom spelade turnering jag satt i en stol och degade och läste twilight fan va ja hatar bella. största idioten e hon verkligen. trött på henne. det BLÅSTE JU IDAG OCH IGÅR så man nästan FRÖS och nästan inte SVETTAS alls! bra skit hehehehhehe
efter många timmar vid tennisbanan jag åt en banan och drack chokladmjölk mmmmm gott. man kan tro att de e trist att bara sitta men jag är bara tacksam varje sekund jag är här för jag älskar att vara här! vill gråta när jag tänker att jag ska hem om en vecka plus två dagar nio dagar alltså... 

gick från tennisbanan och bjärre myttade till nån brud att han e proffstennisspelare i sverige och han försörjer sig på det? vet inte. vi köpte iaf kulglass på vägen hem!! NOMNOM sen gick vi till mataffären och köpte kyckling, pommes, bbqsås, tsatsiki och så ikväll ska vi alltså grilla! blir soft!
råkade bli en bok då..... förlåt
TJADÅ FOREVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0