ett annat inlägg

igår kollade ja på fotboll hos wille
har faktiskt kollat relativt mycket på fotboll de  efan ganska skoj. ikväll ska tyskland spela då ska ja kollaaaaahh sitter hos wille nu o väntar på matchen...... hmm.... idag. har jag legat vid poolen.. chillat. spelat plockepin.. kollat på disney chanel, nej ni har inte läst det här inlägget redan, jag gör bara samma saker!!! HEHE!!!!
har kommit på en grej, de e mest nice att gå på bussen sist än att försöka tränga sig in, för om man gfår på först måste man stå och snubbla och svettas mitt i bussen skitjpobbigt men om man går på sist står man vid dörren och hänger vid en stolpe och kan gå av jättelätt! länge leve att stå längst fram i bussen hörrni

annat.... vädret e sjukt varmt.. tänke ringet på bålsta. kom på ekilla idag de va fan lite sorgligt ekilla e ju nice


har shoppat tre tröjor! rea på min bästa affär. de e en. va tvungen att ta kort på den för ja trodede inte ja skulle köpa den så ja tog kort på den så ja kunde titta på bilden hemma och fundera men ja köpte den ändå
tyckte den va lite för gullig för mig men jag kan nog WORKA den eller va tror ni


en glad bild från hissen idag! ska kolla fotboll nu ccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaoooooooooo

Kommentarer
Postat av: Malin

Är den blommiga tunikan/klänningen en "tröja"? Hur söt som helst iaf!

Puss!

2010-07-09 @ 09:27:04
Postat av: Mallan Brallan

Klart du kan worka den. Hypergullig i allting ju!

2010-07-18 @ 23:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0