helg igen KUL I JUL

TJOLLAHOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har jobbat denna vecka. har legat vid poolen. lekt. byggt lego. sånt dära.
igår var det FREDAg och kladdkakaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAH! vi var hos lasse och bakade några och kladdkakan va soft den va lite torr i kanterna men kladddddig i mitten och sen massa sprutgrädde nomnomnom.
sen gick vi och satte oss på balkongen och åt ost och kex och pratade om livet.... och politik
nej vi åt dock ost och kex men vi pratade lite om vad man tänker på och då berättade wille att det han tänker på mest av allt är att hänga i saker. allt han vill är att hänga i saker: balkongen, ledningar, palmer. ALLT! höll på att skratta ihjäl mig då hi hi hi hi XD XD XD
imorse lagade jag gröt till mig och wille vi hade i banan honing och nutella det var sött som fan och asgott. sen åkte vi till wille och låg i solen och jAG LÄSTE UT TWILIGHT TVÅ OCH JAG BLEV SÅ ARG PÅ BELLA hon är så ond:s känslor som hat och sorg avlöste varandra och jag utropade meningar som MEN ÅÅÅH och andra viktiga saker när jag läste om hur hon PISSADE på jakob och hur hon förlåt edward DIRR fast han förstört hennes liv. svin.
måste ha TREAN! emelie får jag låna??
nu kollar vi på fotboll tyskland argentina hejar såklart på tyskland och dom ledar wiho
hoppas ni mår bra och att twilightfilmen är sämst mohahahahaa
såg förövrigt att becko har gittat till london så får önska henne en bon voyaaaaaage också!
ciiiiiiiiiiao

Kommentarer
Postat av: linnea

fan vad deutchland ägde synd att man inte va på heart of gold då hade man fått i sig en och annan jäger nu wiee

2010-07-03 @ 19:53:50
Postat av: Begonia (beckosnyggsnygg) <---- kanske lite lättare att fatta vem jag är liksom

Haha, Lollo jag är fett glad att du har kul!! Och jag säger detsamma när det kommer till twilight-booksen! Bella är en riktig jävla T Ö N T!! Hon är inte en miss independent dirr! Men vet du? Trean är fan fett bra och du måste läsa den SNARAST! Kollade nyss in pussempas blogg och det bådar gott för den här filmen moahahaha!



TACK LOLLO! JAG HADE FETT KUL OCH VET DU? DET VÄNTAR EN ÖVERRASKNING TILL ER TJEJER NÄR VI ALLA ÄR HEMMA! ledtråd:



Det börjar på initialerna till vårt underbara program och det slutar på det svenska ordet för spanska ordet "año". Om du inte knäcker ledtråden är du tyvärr inte bjuden, så svara ingenting... dumt!



LOTS OF LOVE FROM SCANDINAVIA! HAHA! <33333

2010-07-05 @ 12:47:48
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Begonia (Beckosnyggsnygg) <----- kanske lite lättare att känna igen liksom

FAAAAAAAAAAKKK JAG HADE SKRIVIT VÄRSTA GREJEN HÄR OCH NU PUBLICERADES INTE MIN KOMMENTAR! Jag som hade lagt ner hela mitt hjärta och min själ på den där kommentaren och blogg.se PISSAR på mig!



JAG VET!! Bella suger HUGE!!! hon är största tönten och min inre HALIM vill bara skrika "EY JÄVLA TÖNT!" Hon är inte riktigt vad varken jag eller neyo skulle kalla för miss independent om jag säger så... Men du måste läsa trean SNARAST! Den är fan fett bra och vet du? LÄste pussempas blogg nyss och det bådar gott när det kommer till filmen, moahahahaha!! Alltså... fan! Alla hatar jake, men jag gillar honom "Jag gillar jacob, men jacob gillar inte mig"!



TAAACK LOLLO!! hade feeeett kuuuul in the U.K! Och jag har en överraskning när vi alla tjejer är tillbaka här igen! Ledtråd:



Det börjar på initialerna till vårt älskade program som vi stolt nedvärderar andra program med, hahaha. Det bästa programmet av dem alla! Och det slutar med det svenska ordet för det spanska ordet "año"

Fucka inte upp nu lollo, för om du inte klarar av att knäcka ledtråden är du tyvärr inte välkommen för att ta del av överraskningen. Så tänk nu noggrant igenom ditt svar och leverera ett korrekt slutgiltigt svar till mig. (Om du inte klarar av spanskan, så ta FAN hjälp av någon... men inte Wille, för han brukade väl inte gå på spanskan? Haha, sorry wille!:))



OKEJ! LOTS OF LOVE FROM SCANDINAVIA HAHA PUSS <333333

2010-07-05 @ 13:05:26
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: becko (största jävla retardet just denna sekund)

hej lollo.... hahahaah! Såg nu att skiten hade publicerats så.. aa ha det bra! he..he!

2010-07-05 @ 13:06:45
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: emelie

KLART DU FÅR LÅNA BOKEN KÄRE LOLLO!!!!:::

Tänk om du bara hade lyssnat när jag sa- LOUISE TA 3AN OCKSÅ!!!! Hahahaha:!:!::!

HUR ska du få den då?.. flytpåst?,.

Springer ner till mälarn nu så lär den flyta vid malta medans solen går ner.. BRA???!!!

MISSYOUUU A LOt!!!!!



2010-07-05 @ 16:06:30
URL: http://pussempa.blogg.se/
Postat av: Meg

HAHA DRAGGES KOMMENTAREEEEEEEEEEER

2010-07-13 @ 23:23:59
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0