isle of mtv

Hejhej. Igår kväll var vi på ISLE OF MALTA det var en scen och en konsert som mtv anordnat som är varje år i valetta. förra och förrförra året va gaga där men inte i år. i år var KELIS scissor sisters, kid rock och DAVID GUETTA DÄR!!!!!!!!!!!!!!!! det var sjukt mycket folk, typ sjukt mycket. flera tiotals tusen. typ 70. tusen. pers.
först kelis hon hade fin klänning väldigt färgglad sen någon hatt som va ful men hon va skitbra!!!!! hon körde milkshakes och massa bra låtar som man inte ens visste att det var hon som hade gjort! ql
sen scissor sister det var det absolut sämsta jag sett och hört det gjorde mig självmordsbenägen eller mer mordbenägen jag ville döda dom. så vi gick till en park och chillade tills guetta då RUSADE VI IN och dansade och dansade och det var sååååååååååååå braaaaaaaaaaa och såååååååååååå kul!!!
här är ett litet urval av bilder som malin tog igår. det var iallafall sjukt ös alla dansade och skrek inte som i sverige när man är på såna här utekonserter då är alla trista.
när det var slut tryyyckte jag in mig i en buss för alla va ju fulla så råkade jag hamna på en ganska fet buss och chaffisen drog på skithög musik så det dånade där jag satt på lådan det kändes som jag hade en såndär tvshop-muskelträningssak som man spänner runt sig, sån hade jag på rumpan för det vibrerade så mycket av musiken så nu e ja riktigt FIT alltså. folk skrek och dansade på bussen men det spårade verkligen när en kvinna i 30årsåldern började dansa skitporrigt med sin kille dom stod och gned sig och hon höll handen på hans meterlånga svettfläck som täckte hela ryggen och jag fick rysningar. han stod i sina beiga prasselbyxor och rullade på höfterna och ingen, INGEN skrattade eller hurrade. stämningen dog, ögon stora som tefat eller spyfärdiga ansikten ersatte de hurrande entusiastiska ansikten jag sett bara sekunder tidigare. tillllsluuuuuuuuuuuut la hon av då börrjade andra köra och när jag gick av i sliema stod nästan alla på bussen och hoppade och skrek! tyvärr kunde jag inte gå ut med dom andra för jag skulle ju jobba idag. de va soft! sitter hos wille har folk lirar fifa, några äter, datar osv och nu är filmen precis klar som vi ska se, prince of persia tror ja den hette.
de e varmt som fan. de e nice. vill ha godis. lite vatten. idag drack ja en DR JUICE de e en liten låda som står i köpcentret där dom gör färskr juice, smoothies osv dirr på plats ja har druckit en exotisk smoothie och idag drack jag en sommarbärsmoothie med sorbetglass. de e nom nom nom OCH VETTNI IMORN E DE KLADDKAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOM
NOM
NOM
NOM
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
matmatmat
har inte hittat biskvier än på malta OTROLIGT oroväckande.
ses om fem/sex veckor! ska bli kul
hoppas my har kul på p&l och hoppas jess linnea o jackie och elin hade det f111111111111 nice på KOS!!!!!!!!!!!!
vill gärna ha ett långt utförligt mejl på fejs om hur det var och vad ni gjorde tacktack
slut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygg du va på andra bilden, NOT!! Annars superrolig blogg! :) Keep up the good work!!!

2010-07-02 @ 14:27:03
Postat av: Jess

Kos ägde!!! Jag lovar att köpa bisqvier till dig när du kommer hem!!!!!!!!!!!!! PUSSSSSSSSSSSSSSSS

2010-07-03 @ 23:11:57
Postat av: Begonia

OFTA GUETTA?!?!?!? OH.... MY.... FAKKING.... GAAAAHHDD!!! allt jag vill säga här är egentligen FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTT NIIIIIIIIIIIIIIIICCEEE!! skickar hälsningen via luftvägarna till malta och hoppas att du känner av powern från min hälsning

2010-07-05 @ 12:53:47
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0