liv1!

hej alla mina små älsklingar jag hoppas ni tänker på mig ibland.
såg pineapple express igår med alla åt nötter chillade bara!
idag gick jag upp tidigt för vi hade bestämt det men gissa vad! jo jag var den enda som gjorde det, förvånande!
tillslut åkte jag, bjärre och lasse med taxi till PETERS POOL WIHO! hade med mig massäck: en dubbelmacka med galna kon, två müslibars och BULLAR! else gör SÅ GODA BULLAR MAN DÖÖÖÖR när man äter dom förlåt mamma<3
badade där, jag hade ångest hela tiden för jag var rädd för maneter, småkryp, sjögräs, fiskar och någon jävla vit smörja som rann omkring i vattnet. så jag va rädd och skrek men kunde ändå bada ganska mycket! det var sjukt skönt i vattnet det var som luften nästan så det var underbart! '

när vi åt den sista delikata bullen fann vi inspirationen - VI SKA BAKA BULLAR! så när jag kom hem (efter p-nap och dusch och flingor och glass) sprang jag och handlade ingredienser! spännande. fast det är ganska sent nu, nu ska vi ut och äta om ett tag, sen är tanken att vi ska baka, får se hur det blir med den saken men ja vill fan ha bullar!

saknar bara att vara hemma, att bara sitta i köket, gå genom mitt hus. de känns tryggt på ett annat sätt än det gör här, det är det jag saknar mest, att bara vara hemmaaaaaaaa <3

ska leka lite med tjejerna och sedan glida till lasse! ha det gött ses snart då är det höst höst e kul då kan man dricka varm choklad med vispgrädde de e gott nomnomnom i höst ska jag försöka baka mer tror jag jag gillar att baka. pysssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0