LÖRDAG BÅTBÅTBÅTBÅT

hejhejhej i går lördag gick jag upp svintidigt, kl 9, och gick och handlade caramelpopcorn och sen gick jag till en båt som går under namnet partybåten som skulle gå kl tio men gick kl elva för folk var sena. ja vi hade köpt biljetter till denna båt och då åker man bara omkring och så badar man och dansar och dricker och hare bra. nu kommer bilder.


vad gjorde vi då.. vi satt och minglade med malteser och en tysk kille! trevligt. kollade på wet t-shirt competition och killarnas motsvarighet? vet ej vad det var. dansade lite. badade! blev ikastad :@ nyppsades. åt caramelpopcorn! nooooooooomnomnom

gick av båten vid kl sex, drog hem duschade och handlade lite. råkade slå sönder en flaska så det var vätska överallt i väskan och även i min kamera och jag är inte så handlingskraftig när jag är alkoholpåverkad märkte jag så kameran låg kvar i vätan och...... hade det bra. sen kom jag tillslut på den, då tog jag ut batterierna och sen glömde jag det och somnade på dom och mina bananchips i soffan och sen va klockan elva när ja vaknade då hade jag årtusondets värsta bakfylla den var ej nådig. gick ner till wille och linnea sen TILLSLUT vid kl två gick vi till donken och åt middag eller nåt då mådde jag lite bättre. märkte även att



kameran är typ

trasig........... soft. alltså kan detta bli sista inlägget med bilder! är stolt över mig själv!!
skulle egentligen åkt till peters pool idag men de va ingen som orkade gå upp tidigt så de blev inge me det! får se vad dagen har att erbjuda!

har lite ångest hela tiden för jag vet att jag snart ska åka hem och ååååh jag vill inte! orkar inte... får hoppas att trean går lika snabbt som dom andra åren gjort. fick dock nyss veta att tyska 5 som jag hade valt inte blir av eftersom det bara var en elev som valt det. jag. sjukt trist! får va sämst på tyska då..
läser en bok som får mig att tänka efter lite. jag ser på framtiden som om det vore det bästa någonsin men egentligen, varför skulle det bli så annorlunda? det kommer ju vara precis som nu. fast man måste JOBBA, vilket är mycket värre än att gå i skolan. det är som jag tror att livet kommer ba ta en vändning och bli helt grymt så fort jag går ut skolan men det kommer ju kännas likadant fast med mer ansvar osv. kanske bättre och jag träder in i framtiden med låga förhoppningar så jag iallafall kan bli glatt överraskad om det blir som jag alltid hoppats hellre än att jag blir besviken när jag märker att det är samma sak som nu! vad tror ni! ska bli soft att flytta iallafall! ska väl gå och lägga mig i poolen nu tror jag

HARE GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0