NU KOMMER DET BILDER SOM TUSAN!!

Heeeej! Har laddat över willes bilder, så nu kommer tusen miljoner skitsnygga bilder! igår var jag ute???? på en jävla vardag. tokig. men chillade, ville mest ut för att det var thangers, kennys och rickys sista kväll! det var soft! vandrade hem! idag har lekt kurragömma, kull, plockepin och legat vid poolen. ätit glass, kollat på tvillingarna ohlsens film, LÄST JULIATIDNINGEN, den håller inte samma standard som när jag var liten! 


fredags! grill och chill och kanelmilkshake på surfside!
vi badaddeeeeee
drägg
min söta bror
peters pool dagen efter!
samma kväll hos wille osv! edward???
tjollahopp svettisar
VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER <3<<3<3<3
hahahha dräggig bild...
mysbild från i våras när wille var hemma
en bild från i maj! som man såg ut
MYS FRÅN I VÅRAS!
NU SKA VI GÅ PÅ BIO! INCEPTION ELLER VAREN HETER! BÄSTA FILMEN!
SKA ÄTA MINA BANANCHIPS OCH CHOKLADPOPCORN! LIV1
PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Begonia

Wow, wow, wow! Jag totalälskar willes pose vid träder. Jag vet inte riktigt, men någonting i honom skriker VOGUE FASHION!! SÅ trendig kille och SÅ trendigt palmträd!



Haha, men seriöst! på den där edwardbilden. Han är fan lite lite lik. (Bli inte arg wille) Men jag kan tänka mig att det är kindbenen och sen hakan lite granna. Ingenting annat (så han kan chilla)! Men han borde köra på att presentera sig själv som "Eddy sin u Edward Cullen ;)" till Maltatjejerna! De lär ju inte se någon skillnad! WOOOOWW DET HÄR BLEV JÄTTESKUMT NU! SHIT, ETT HELT INLÄGG OM DIN BROOOR! Tur att jag inte heter Jessica Kohut då. ;)



TJO GUZZEEEEEN

2010-07-29 @ 21:14:08
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0