tjoflöjt

heeeeeeeeeeej! saker som har hänt!
igår var jag med barnen och deras kompis i POPEYE VILLAGE. en by som dom spelat in en film i och bevarat inspelningsplatsen. soft som fan. fanns som ett vattenland med rutschkanor och studsmattor ute i vattnet och sen spela vi minigolf och åt glass och fick igen frågan om ifall det var mina barn, nejnej..

på kvällen gick jag ut och åt SUSHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII med wille linnea lasse och tobbis det var supergott och drack japansk öl, också supergod! sen åkte vi hem till wille osv och sen helt plötsligt så skulle jag GÅ UT!!! I PV!!! EN SKETEN ONSDAG!! bara sådär. klockan två begav vi oss från balkongen och spatserade mot pv och nordic bar som blev första och enda anhalt. blev mest deeptalk och annat strunt men det var nice men ändå jobbigt. åkte taxi hem med lasse och taxichaffisen var SKOGSTOKIG han försökte lura oss på pengar sen ville döda oss lasse öppnade bildörren i HOT Och vi skrek STANNAAAAAAAAA TAXIN DÅ jävla mongo och han skrek och skulle döda lasse för han hade dörren öppen och jag bara sa hi hi hi........ sen tillslut löste det sig chaffisen sa att han "skojade" MEN NEJ!!! men sen pratade jag och lasse på svenska lite då skrek chaffisen JAG FATTAR VAD NI SÄGER!!!! JAG VET VART DU JOBBAR!1 skrek han till lasse då sa lasse get a life retard sen smällde han i bildörren, så jävla ball. kom hem kl fem sen upp å jobba idag kl halv tio!






IDAG spelade vi spel sen gick vi i den oändlig heta hettan och svetten lackade och forsade osv sen kom vi tiiill

GLASSTÄLLET!!! alla smaker, allt man kan drömma om! tog en fet med en vit chokladkula och en cookiekula som hade browniebitar och kaksmulor å så, den va så good. så satt vi på fiket och spelade kort och sådär sen gick vi till en polare till tjejerna och jag hade aldrig vart där men ja la mig i vardagsrummet i en av sofforna där mamman också satt och så sov ja och läste lite och kramades lite med tjejerna sen efter några timmar gick ja hem sen åkte jag hem till wille igen och åt BULLAR och målade naglarna sen gick jag wille och lasse uut ooch gjorde vadÅ JO VI ÅT SUSHI IDAG IGEN. vi delade på FYRTIOÅTTA BITAR! de e fan mycket, brukar äta sex bitar nu åt jag SEXTON!!!!!!!!!!! de va så GOTT! sen gick vi till donken och åt äppelpaj med kolasås och glass TDF ASSÅ!!!!! (tdf e de NYA betydelse= TO DAJ FÅR)

konstig sak som hände idag jag skulle gå på bussen så hör jag ett skri som skär genom märg och ben och jag söker med blicker över de halvtomma gatorna efter källan till det fasansfulla vrål. innehavaren och denna hemska stämma var en tjock blek ful tysk kvinna som tjoade (not) allt hon kunde till sin kille som stod en meter framför. allt på gatorna runt henne, ja flera kilometers radie runt henne stannade upp. hon slutade ALDRIG SKRIKA när bussen åkte iväg såg jag hennes läppar röra sig fortfarande och hennes bröstkorg hävas upp och ner när hon tog i för att kunna skrika ÄNNU högre denna gång medans hon gick över gatorna. vad var hon arg för? tror det var något om att hennes ryggsäck såg tung ut. de e jobbigt sånt.

ledig imorn! får se vad dagen har att erbjuda förväntar mig inget storslaget.. eftersom tiden står still här. vill göra marrängswisch typ. ps vad gjorde vi den första maj???

saknar er läser era bloggar men vill inte se för ni gör så PIFFIGA saker blir avis ni har picknickar och ÄTER BRUNCHAR?? vafan!!!!!!!!!!! askattigt vad gör jag jo jag äter glass och sjunger på disney channel-låtar! soft liv!
nu börjar filmen puss å kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0