tjollahopp

fan vare ja hade att säga nu då...................... kommer inte ihåg..
har sett shrek 3 i 3D! grymt mycket bättre gjort än alice 3D för det var lite hackig och lite dubbelt ibland med 3d:n men shrek var fan felfri! skönt! donkens big tasty är helt annorlunda än sveriges:s inge sallad bara sås. men helt okej. har även ätit sallad typ två ggr på donken.. vet vad jag alltid har sagt om sallad men... ville prova. en gång för jag var så bakis så ja höll på att kräkas och dö på samma gång och vågade inte äta något dålig mat för trodde ja skulle dö. en gång för ja hade ätit burgare tre dar i rad eller nåt. ja slut om det.
har........... ja vad har jag gjort. igår badade vi från en kant ner i havet och tjejerna hoppade från kanten som va typ 1.60 meter det var första gången dom hoppade högre än poolkanten som inte ens är högre än vattnet så dom var supermodiga och det var skönt att va i vattnet. sen va vi ju på bio och åt chokladpopcorn. idag spelade vi spel och var vid poolen och åt BULLAR och kycklingmackor. nu är jag hos wille va nåt jävla cp som åkte häst och vagn på vägen så bussen åkte ultrapid jättejobbigt.
skriver bara skit. halva min vistelse på malta har nu passerat, trist som fan. vill inte åka hem. jag har märkt att ja e ganska dålig på att utvecvkla mig ibland. mamman i familjen frågad igår, ja men hur har du det här då? hur känns det? är det något problem? ja sa. de e bra. hon tittade på mig, ville ha fortsättning. nee men.. de e bra. sa jag. låter ju som de int eär bra. då sa ja. allt e bra. SÅ DÅLIG. men kan inte säga nåt mer. ALLT  e bra. inge fel!!! allt e soft de e chill ja e glad ja har de bra maten e god solen e varm poolen e skön barnen e snälla wille e snäll willes kompisar e snälla har hittat en skitsnygg klocka.. finns goda chokladpopcorn. VAD MER KAN MAN BEGÄRA AV LIVET?? för att göra allt bättre är jag ledig på fredag för mamman och flickorna ska bort. soft eller soft.
imorn ska vi till en by där dom spelade in nån film för längesen och dom har bevarat allt så man kan kolla på det. finns ett litet vattenland, ett bollhav, en liten karusell osv så de blir nog en soft utflykt.
nu ska jag sluta snacak skit och ladda upp en bild från längesen för att piffa upp inlägget. lol
piffigt va!
tjarrååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: Emelie

TJATJA!

ÄR FAN INTE HEMMA NÄR DU KOMMER HEM FRÅN MALTA. CHILLAR I GÄVLE TILL VECKA 32.. ELLER VARE NU ÄR. DET ÄR FAN LITE JOBBIGT ATT LÄSA NÄR DU SKRIVER SÅ LÅNGT.. TAPPAR HELA TIDEN AV MIG OCH MÅSTE BÖRJA OM.. HAHA LITE KUL..ÄLSKAR ATT DU SKRIVER SOM DU PRATAR.. !!!!!!<3.... FAN!-- DET HÄNDER SÅ MYCKET SOM JAG VILL SÄGA ENDAST FÖR DINA ÖRON KAN EJ SKRIVA DET PÅ FACE. LOVAT ATT EJ BERÄTTA FÖR NÅN SOM EJ VET. MEN DU VET JU-... ELLER TYP... LIKA BRA..VISST VILL DU HA SKVALER. KUL ATT JAG VET NÅTT SOM TILHÖR EN ANNAN TYP AV GRUPP. JAG MENAR DIN GRUPP- JAN FRIDEGÅRDS GRUPP.



FÖRRVIRANDE MEN TRUESTORY PUSSSSSSSSSSSS

2010-07-13 @ 23:34:34
URL: http://pussempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0