torsdag och fredag!

i torsdags kom wille över och var med mig och tjejerna på kvällen, för föräldrarna var ute! det var kul vi åt glass och spelade spel och kollade på alice i underlandet! meeeeeeeeeeeeer...... jo! idag åker grannarna hem till sverige över sommaren, vi brukar vara med dom på dagarna så tjejernas gemensamma vän åker och deras mamma som jag hänger med när dom leker åker också och hon var verkligen väärldens trevligaste! hon är asskön att snacka med och jag blir ba chockad när jag är med henne för hon är verkligen bara världens trevligaste av sig själv mot alla! så de e skittrist! prutt

i fredags låg jag mest vid poolen, sen efter jobbet gick jag till the point (shoppingcentret) och träffade
dessa tre. köpte bananchips och

chokladdoppade popcorn! MMMMMM svingott! vi gick iallafall hem till Håvard tror ja han stavas och där hade en tjej kalas så de va folk där och ÄVEN

tusen såpbubblor hehe ja där satt vi och åt popcorn och nachochips och dipp! meeer.....
kommer inte på något mer tror jag! får bli ett avslut här och nu följer ett till inlägg

Kommentarer
Postat av: Mike

Mitt navn er Mike och du var til mig :p

2010-07-19 @ 00:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0