Från Malta!

Hejhej hörrni.
Kom till Malta i förrgårkväll direkt till middagen, lekte med barnen på kvällen. Världens snällaste barn! Vaknade morgonen efter och vi åkte iväg med en turistbåt till Gozo och Comino, Maltas grannö! Badade och simmade lite. Idag har vi badat i poolen och gjort studsbollar!
Ja, finns inte så mycket att säga livet leker det är grymt väder jag chillar och har det bra. Köpte ett maltesiskt simkort idag så är ej tillgänglig på gamla numret längre. Tänker på Ben&Jerry och gröt. Tänker inte så mycket ba hänger å flänger ni vet. Imorgon ska jag äntligen få träffa Wille igen!
Har läst lite ur första twilight-boken, nja Emelie, ingen hit helt okej men inte DIRR HP<3<3<3

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på 5 myror är fler än 4 elefanter!
Hoppas ni har det bra! Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

okej! tänker inte säga så mycket FÖR det är sant! ingen HP.. MEN ,,,,,,, Läs 2an och sen när du börjar på 3an och tillslut läst 4an kommer du DÖÖÖ!!!! <33333333333333

2010-06-27 @ 18:19:16
URL: http://pussempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0