Hos Wille!

Hejhej mina kära vänner. Jag är uppe i ottan och äter frulle med Wille! Inatt kom jag hem samtidigt som tuppen gal, bokstavligt talat, den GAL. Hehe. Jag och Hallbeck kom hem på morgonkvisten och ingen hade lämnat nyckel till oss. Vi smiter in hos Wille där nere och snor en nyckel, MEN DÖRREN GÅR INTE UPP!!! Vi hör att dörren låser upp sig, men går ej att öppna. Så nuddar en jävla vattenstråle våra huvuden, från ovan, ett fönster i lägenheten. Vi försöker gömma oss från strålen i dörröppning MEN FÖRGÄVES, strålen följer efter oss. Dyngsura öppnar tillslut Bante dörren och NU ÄR DET MORGON OCH VEM SPRUTADE VATTEN?? Ingen vet. Vad iallafall i Pachaville ikväll och hade skitkul, körde lite ninjasparkar och bara tog det lugnt. Elleeeeeeeeeeeer. Raggade lite vänner också det är ju kul ellerhur!
Har sovit tre timmar och nu ska vi bege oss till PETERS POOL!!!!!!!!!!!! BÄSTA STÄLLET!!! MASSA KLIPPOR OCH HOPPHOPP I VATTNET SUPERROLIGT!!!!!!!!
Hoppas ni också hade en kul midsommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helvete vilket spårat inlägg jag skriver ju som en idiot

2010-06-26 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0