Viva la Italia!!!

Ciao! Updates från Vicenza! Kom igår kväll, åt pizza och sov i fängelset (vandrarhemmet). Imorse åt vi lyxfrukost bedårande av vitt bröd, sylt och nutella. Vi gick ut på stan och strosade, tog en utsökt fika, gick i en idyllisk park och solade på en parkbänk samtidigt som jag studerade italienska ungdomar: skriker, har svart kajal och röker - det är urtypen. Vi mötte Emilie och åt lunch och provade kläder, VILL SHOPPAA!!! Det var så varmt att jag fick rövsvett, helt ok! Vi åt glass och p-napade på en parkbänk. Nyss hemkomna från en superb middag där maten var lika läcker som servitören! Nu sitter vi i lobbyn och tjugo glada italienska ungdomar kom nyss in. För er som inte vet det så är italienska glada ungdomar synonymt med att skrika allt vad man har och leva rövare. Imorn ska jag springa om jag orkar sen far vi till Julias balkong i Verona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0