senaste

hej varlden. jag har flyttat in i den sjukaste lagenheten nansin. vi satt och letade pa gumtree och sa sa emma "ska vi bo har eller" och sa skrattade vi massa men mailade anda for en visning. ett par timmar senare viewade vi den och tva dagar senare flyttade vi in. vi har gym och pool och bastu.

mellan dessa handelser har jag varit pa en svensk julmarknad, jobbat pa en sexmassa och shoppat lite.

nu kommer bilder.

jag saljer dildos.... forlat mamma men bra cash.


kanelbulle och kottbullemacka pa marknad, himmelskt gott




indisk mat idag, gudomligt









ikvall har vi haft julmys. glogg, peppisar och julgran. sen sjong vi jullatat och jag sjong solo for old times sake.



som tack for att jag sjong sa fint fick jag tanda forsta ljuset :D basta myset.

nu tander vi ett ljus ikvall ett ljus for hopp och gladje.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah åååååhhhh ett ljus för hopp o glädje<3<3 saknar dig såg luciatåg så sjöng dom såå mööörk är natten iiii miiidvintertiiiiiid så tänkte ja på oss i lussetåget:(:(:(:(:(:(

2012-12-16 @ 17:21:13
Postat av: my

Haha de va ja som skrev :(:(:( // munken

2012-12-16 @ 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0