FRASER ISLAND

HEEEEEEEEEY ALLA!! Har varit pa FRASER ISLAND!!!! Campade i tva natter, man blir indelad i grupper om 8 pers och sa far man en bil och sen kor man efter en lead car och det ar fan en riktigt bumpy ride! Man aker langs vita strander och till hemliga sjoar och badar. Det var gott. Pa kvallen lagar man mat, varje grupp har ladar med mat och recept som man lagar tsm. Sen tands lagerelden, nagra killar plockar fram gitarren sen bara goonar man hejvilt hela natten. Goon ar ju detdar skitvinet som kostar tio dollar for 4 liter, helt javla livsfarligt.
 
Pa Fraser island finns det vilda hundar som heter Dingoes, dom kan DODA. Sa man fick inte ga sjalv i morkret och man fick inte lamna mat framme for da kommer dom och sen blir dom aggressiva och ater upp folk. Det var lite spooky nar man horde dom harja omkring utanfor taltet pa natten men anda ganska cool. Dom ar faktiskt valdi sota, googla! En kvall gick vi ner till stranden och kollade stjarnorna och det var heeeeeeelt sjukt. Har aldrig sett ngt liknande i hela mitt liv! Sag TRE SHOOTING STARS och onskade asbra onskingar (mer goon, mer goon, GOON!!!)
 
Igar bodde jag pa hostelet jag kommer bo pa nar jag jobbar har i Rainbow beach om en vecka, hangde med mina framtida kollegor. Vi gjorde en lagereld och kollade pa stjarnorna, jag tror det kommer bli ratt gott att bo har! Snart aker jag med en av kollegorna till Brissy dar jag ska slutfora min utbildning.. Pa en vecka.. GLHF
Kjam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0