NU KOMMER BILDER :DDDDDDDDDD

Har laddat over alla mina bilder till ett hemligt album pa face sa nu far ni se massaaaaaaaaa bilder!! KUl va??? Kram!!!!
Har ar Therese pa Whitsunday cruise.


Jag i min fortraffliga bikini!

MOVIE STAAAAAAAAR

VACKERT VA?????????????
Gjorde pyramider pa Whitehaven beach. Ballt
 

Look out point
 

Therese och Herman tjoooo


JUUUVE



TJOHOOOOOOOOOO FEST


Assa vet inte vad jag har for installning men alla mina bilder ar sahar sma hahah kanske borde andra.. Oh well har as massa sliskiga drinkar.



NU AR VI PA FRASER ISLAND ALLA!!!!!!!!!!! AKER BIL PA STRANDEN SA SAG VI EN TURTLEEEEEEEEEEE som var trott.


Lake Mckenzie! Fett va


Sen helt plotsligt ar bilderna asstora igen?? Detta ar tva tyskar som var i min bil pa Fraser. Franzie och Steffen. SHo



Detta ar nog den finaste bilden jag har tagit. Eli creek. Synd att den blev liten!

Maheno shipwreck

Liten bild igen... Lagoonen i Airlie beach. Fin va!



Hmmm alla andra bilder ar bara svarta markte jag nu. men detta var det viktigaste!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becko

Steffen påminner om Joel Kinnaman lite! Eller? Gör han inte det?! HÖRRUEEE JWEEEEH, LITE KOKSEEEEHH!!!

2012-12-16 @ 13:44:03
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0