VAFAAAAAAAAN HANDZZZZZZZZ

TJEEEEEEEEEEENARE MANNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
HAPPINESS 2.0 HAR!
 
Bra saker i livet:
Fick min forsta lon igar. Bam
Hustlade bion och betalar bara 6.5 for alla filmer. BAM BITCHES
At TACOS igar. Nomnomnomnom
Var en dag i paradiset (aven kant som Moreton Island) dar jag snorklade, kajakade och SAG DELFINER FOLKET!! DELFINER!! Bland det coolaste nansin tror jag! Sag aven ett sjolejon! BOOM BABY!!!


MEN DET BASTA AV ALLT: JAG SKA INTE FLYTTA TILL RAINBOW BEACH, UTAN.......... trummor. JAG SKA TILLBAKA TILL MELBOUUUUUUUUURNE WHOPPAAAAAAAA BOM BOM BOOOM BABY!!! Sex droger och rock n roll!!!!!! Behovs inte i RB utan behovs i Melb sa far aka dit :D

Kram alla..... hahahahaha ser ut som killen pa weetos-paketet.
vem ar vem. KJAMMMMMMMMMMMMM FRAN LILLA MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0