FANTASTISKT!

Fantastiska saker har hant! 
 
Skrev ut mitt cv pa internetcafet mitt emot mitt hostel, da fragade killen som jobbade dar om jag ville jobba dar istallet. Stallet heter Peterpan och finns over hela Australien. Dar kan backpackers komma och data gratis hur lange de vill. De hjalper aven till att boka resor/utflykter over hela landet, till ett billigare pris an vad det skulle kosta att anordna, boka, och betala sjalv. Men for att kunna gora detta jobb, tipsa om de basta resemalen och boka, sa maste jag ju ha upplevt det sjalv. SA OM EN VECKA DRAR JAG FOLKET!!!!!!

Foretaget sponsrar resan sa jag maste bara betala for mitt flyg och fallskarmshoppningen som jag kanner att jag inte vill missa. Jag flyger fran Melbourne till Cairns om en vecka, hoppar fallskarm, aker ut och dyker i barriarrevet, vandrar i varldens aldsta regnskog och sover over dar i en stuga. Tar sedan buss till Airlie beach och aker ut med segelbat till Whitsundays. Efter det tar jag buss till Rainbow beach och reser sedan ut till Fraser Island och taltar dar. Darefter beger jag mig till Brisbane och slutfor min traning. Nar jag utbildats i tva veckor kommer jag att fa valja vilken Peterpan-shop jag vill jobba i.

WHAAAAAAAAAAAAAT UUUUUUUUUP??????????????????????????????? HOLLAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ett litet extra plus ar att jag tjanar 160 kr i timmen. What. Is. Up. 
 
Cape tribulation
 
 
Stora barriarrevet
 
 
Whitehaven beach (Whitsundays)
 
 
 
Lake McKenzie (Fraser island)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Driver du eller?????????????????? Fy fan vad kul för dig lollsan!!!!!!!!!!

2012-10-17 @ 15:46:23
Postat av: Pussempa

OMGGGG VA ROLIGTTTT!!!!!!! sååå glad för din skull!!!!!! ASSÅ SKAFFA KAMERA NU KVINNA!!!!!!!!!!! PUSSSSSS

2012-10-18 @ 09:26:28
URL: http://Emelieahlborg.webblogg.se
Postat av: BLOMMAN ÄR TAGGAD

ALLTSÅ SAY WHAAAAAAAAAAAAAAT?!??! FYFAN VAD FEEEEEEEEEEETT MANNEN!! jag är helt överexhalterad för din skull! hoppar upp och ner i min säng!!! du måste ta bilder, MASSA BILDER! Jag vill ha vykort när du stoyar loss på något skysst ställe! BÄST LOLLO, BÄST!!!!!!!!!!! <333

2012-10-18 @ 19:28:31
URL: http://begonias.blogg.se
Postat av: amanda

whaaat! detta är ju sjukt! Sjukt bra då!! Ta massa kort nu, dont let me down woman!

2012-10-22 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0