JAG VAR UNG NAR JAG FANN GUD PA ETT DANSGOLV!!!

Har fekkat som en dare i veckan!!! Mitt forra hostel (base) har klubb varje kvall men en extra stor pa torsdagar, de som jobbar dar kom in och gav oss pa Peterpan drinkbiljetter som vi skulle dela ut till kunder. Vi glomde. Jag fick alla. Hade 13 st, mina kompisar hade nastan lika mycket. Det var upplagt for att SKRACKA!!!!!!!!!!!!!! Var helt javla kalaspackad vid kl 11 och hade en mycket trevlig kvall.Det var wet tshirt comp (inte jag alltsa) massa shots och massa dans. Dagen efter drog vi till Hotel Barkly, fancy lokal faktiskt, trevligt. Dansade livet ur alla. Kul. Dagen efter, at magic mushrooms och kollade pa pingivnerna, enough said hahaha. Ikvall var vi pa en SUPERHEMLIG bar i city som min Melbournekompis visade oss.Drack jugs, GOOTTT.  Imorn drar jag till Cairns och varme! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0