MELBOURNE

HEJ VARLDEN!!!!!!!!! Kom fram till att det ar battra att skriva blogg, mycket mer effektivt for oss alla. Kom till Melbourne for 2 veckor sedan. Har bott pa ett hostel som heter Base, stort och mycket party. Bodde med massa fransoser, trevligt men... ursakta mig franska, forjavligt i slutet. Hahahahah ok det var det inte men blev trott pa hela hostelet. Bytte till ett annat, Coffeepalace, som ligger i samma omrada i Melbourne (St Kilda). Bra hostel. Tvrum, pingisbord (mitt enda krav). PANGkakor varje morgon. Ett internetcafe som ar gratis tvars over gatan. Nog om det. Har inte gjort NAT typ sen jag kom hit. Har badat, har solat, har varit pa klubbar och barer och restauranger, har mest hangt helt enkelt. Har klippt mig. Har kopt lite coola klader. Forberedda jag hade ju inte kollat vadret innan jag akte, chockerande nog ar det inte 50 grader varmt har, utan snarare runt 20. Har kopt en troja och en skinnjacka pa en fantastiskt second handaffar. OK NOG OM DET.
 
Har lugg (du och jag Jessica <3)
Har tights, flipflops och en stor tshirt (jag foll for grupptrycket Emma)
Har ett nytt jattefint nagellack som ar vinrott. Nog om mig. Kram alla

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååååh vad söt du är i lugg lollsan!!!!!!! Du och jag <333

2012-10-11 @ 07:45:39
Postat av: Pussempa

Hhaha chillpill. Finn lugg :D träffat nya rolla människor sen fransyskorna?

2012-10-11 @ 07:50:36
Postat av: den oplockade blomman

Haha PANGkakoooor!! Mums i maoseeeen! Vad gjorde fransoooserna? Var de bara allmänt franska? NEEJ FAN VA STÖÖÖRT?!?!

Jag gillar din nya lugg
Och den är inte för kort ett dugg
Trots att den rök med ett hugg
Oftast vet jag själv att man alltid råkar ut för bugg
Med sin lugg
Hoppas du på ditt hostel har en egen mugg
Och att du inte löngtar efter plugg
För då åker du på hugg
Av en jugg(e)

Slut pp rim jag gillar din uppdatering och vöntar på meeer :) <3

2012-10-11 @ 12:07:11
URL: http://begonias.blogg.se
Postat av: The Krill

Det kan aldrig vara nog om dig!!! Haha låter så gott så gott med pangkakor och pingpong är ju ett fantastiskt tidsfördriv. Kan du inte berätta lite mer om utelivet och människorna och sånt därnt? Plus, om du fryser i dina kläder måste du frysa jättemycket i vattnet??? När du badar.

2012-10-13 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0