15 RAE street la dolce vita

HELLO.

Nu bor vi i North Fitzroy pa 15 Rae street. Aven kallat "hemma". HalleLUJA! Vi skrev kontrakt sen till ikea for att tjacka ny madrass.. sen aka tram i rush hour m en queen sizemadrass. ja.. det ar en historia for sig. Lagom slut anlander vi till "hemma" och glider in. Aaah helvete vad tomt det aaar! Juste vi hyrde unfurnished. bra ide. Gar in i koket och mots av ett gapande hal i vaggen. Vart fan ar kylen. Har dom gomt den? Ar det dolda kameran? Näe, vi har bara ingen kyl. VAD KUL JA JA TACK hej kram fint jippi. Idag har vi harjat som darar och faktiskt fixat en kyl :D har aldrig blivit sa glad over en kyl, ska aldrig ta det for givet igen <3

Annars? Jobbat pa cafet som servitris (barndomsdröm comes true), skejtat at helvete och akt vilse, kollat pa film. Nu ska vi nog fa ordning pa ekonomin och livet! GOODNIGHT CRUEL WORLD ILL SEE YOU IN THE MORNING!!!!! Neee :)
nya coola snabba kylen. saljaren och jag hade ett mycket trevligt telefonsamtal och han vill nu att vi ska ut och klubba... låt mig fundera pa det erbjudandet. "FREE DRINKS SWEDEN!!! FREE DRINKS" vralade han. man kan inte klaga pa hans entusiasm iallafall!


Jag promenixar langs floden och en kille spelade saxofon och det var ljusslingor i traden. Jag aaaalskar ljusslingor!


Idag hittade jag den har pa gatan. Jag blev jatteglad. Jag har bara fem dollar pa kontot och det ar en jattegod smak. Plus den hade inte gatt ut an. Hahhhhh mysssssigt.

KrA4/\/\


Kommentarer
Postat av: Beckooooo

haaaah fan va kul att härja! Älskar att han helt despa vill bjuda på drinkzzz, JA SÄGER JAAA (eller...?)
Azzooo dumpster diver, gee diiiig! hahaha, jag hoppas den var oöppnad iaf?!?! :D

2013-04-20 @ 17:09:20
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0