HALLOJSAN

HALLOJSAN! Vi sitter pa Peterpan o soker jobb o kollar pa ebay. Igar var jag step o ayala pa ASIAN BEER CAFE och drack CHEEKY RASCAL BABY!! Man blir sa jadrans full pa det, helt livsfarligt. Annars? Kaos m lghten, de sager att vi inte far flytta in forran om en vecka idag :( vi forsoker flytta fram datumet, hoppas!! Bra dock att hyran nu ar 25 dollares billigare i veckan, vet inte hur det hande, gott mos! Shit va ja dravlar. Har INGET viktigt att saga. MINUS viktigt. Har skejtat och ramlat massa. Aj aj aj. Har san traningsvark i det benet jag pushar m ocksa att jag var tvungen att lyfta det igar nar jag skulle flytta det. Det ar ett hart liv att vara ett blivande skejtpro. Pics from back in London btw! Good tiiimes :D
 
Nu skall vi fortara mat.
 
SHUUUUUUUUUUUZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0