såpbubblor och basketboll

Tva fina dagar har passerat i gladjens tecken. SAAAJK. Igar traffade jag och Steph hennes kusin Tobi som bor har i Melb o ar halvsvenne o halvaussie. Han hade fyllt ar och fick en bakelse m tomtebloss, en räserbil och såpbubblor!!




Jag ar visst saaamst pa bubblor! Men anda kul! Vi hangde i parken i solen, pa en kulle o sen pa vart hostel.

Idag jobbade jag pa ett café som jag fatt extrajobb pa! Skejtade dit, chefen sager OOH ure skating? Vad ar det for sorts? Ja sa ingen jag tjacka den pa k mart for 15 dollar. Tio min senare kmr han fram och ger mig en annan cruisebräda fast en asapasaproffsig. Vems ar denna undrar jag. Din! Sager han, Du kan inte aka runt pa den andra - suicide board! (ja det tkr min mosade i 4 dagar axel ocksa). Den ar vard 200 dollares sag jag nar jag googlade! SHIT MANNEN :D DEN AR SA JAVLA SNABB!!!! Sa glaaaaad!!!!


Den ar rosa m olika farger pa hjulen!!! En globe!!!

Sen akte jag och Steph ut till Diamond Creek dar hennes moster och kussar bor och sa kollade vi pa basketboll :)

jag aaalskar basket! Det var superkul! Basta m idag och m hela mitt liv i allmanhet var ju dock att vi fann en svensk pizzeria :D blev helt hysterisk. Klart det blev kebabpizza!

At hela sjalv. Neee ja o steph dela :D har mina sista slajsar i kylen.. Fan va hungrig jag blev nu..

Sry for langsta inlagget i varlden. Kl ar 02.41 och jag signar ut! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0