Underligt

Underliga saker folk sagt:

"What part of Ireland are you from?" Fragade managern pa cafét mig min forsta dag. Och det ar inte forsta ggn en aussie tror det??? Jag tycker inte!!



Jag o Steph star utanfor hostelet for hon roker sa kmr en aldre gubbe och fragar var vi kommer ifran. Poland svarar jag i akta dryganda. Oh is that overseas? undrar han... Eeh nej its actually just outside alice springs! svarar jag. Oh... Im from Melbourne, sager han. Hahahah hans geografi ar fan samre an min! Skont!



Nar vi var i Bali hade vi vår madrass hos Stephs moster, igar nar Tobi korde hem oss kl 2am tog vi med den tillbaka. Folk blev helt vilda nar jag bar omkring m den mellan bilen och hostelet. Alla gick ihop och pratade, fragade, tog kort. Det var nastan upplopp! En tjej kmr fram m äcklat ansiktsuttryck och fragar vad jag haller pa med. Bar en madrass. sager jag. Why? undrar hon. Why does your face look like that? undrar jag tillbaka da. Hihibi min fabboline fr Bachelorette! Blir lika glad varje gang jag far saga det!!!


Kommentarer
Postat av: Becko

vad är grejen liksom? It's a MADRASS FÖR I HELVEEEEEEDÖÖÖu""

2013-04-15 @ 20:46:58
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0