VARNING

Vi har fatt en VARNING fr hostelet :O Inatt kom vi hem fr klubb, ville stanna uppe o snacka sa vi borjade spela musik. Pa ganska hog volym... efter en halvtimma DUNDRAR ngn in genom dorren och skriker at oss: STANG AV STANG AV OCH JAG VILL INTE HORA ER SPRINGA OMKRING I KORRIDOREN. Gor det eller pack your bags.

Vi ba....?????? Springa i korri?? Mannen!!!! Ofc sanker vi musiken, vi tankte inte pa hur hogt vi hade men lugn nu.

Idag kl 10am av att samma man DUNDRAR in (han tar dundra till en ny level) och skriker at oss att vi maste stada rummet (vi bor i ett fyrbadd men det ar bara vi 3 som bor har atm) och amadeus fragar: why? IS THAT A DUMB QUESTION skriker dundermannen. Nej din surtuta lugn vi sover. Kom till receptionen jag vill prata m er. Vi kan inte bestamma vem som ska ta smallen sa vi gar alla tre. Vi lagger upp lite olika game plans men bestammer oss for att bara vara tysta och nicka och saga tack och sen ga. Men sa far vi prata m en snalltuta! Jippi. Han sager att var musik vackte hela vaningen (oooj!! tur att det var bra musik dock) och att vi maste stada for en person hade kommit in i vart rum, sett var mess och sen inte velat bo har hahaha. Shit. Ngn ska checka in idag tydligen :( Vi fick en varning och jag sa att hans kollega inte ar sa konstruktiv. Alles gut fan!!!!!!! Jag tror att jag kanske ar lite full fortf...

Nu kmr pics! Jag tror att appen funkar igen :)... amadeus igarkvall. Ny klanning! Bra fläta (jag gjorde!!!!!!)

hahah ja vi tar en outfitbild i spegeln :( stelt

igar pa dagen vi tar kort i ett par glasogon, ser ni oss?

iforrgar ligger i parken och mediterar

oj igar igen! forsoker vara sot. jag tror det gick bra. nu ska vi ata frukost!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg du är!!

2013-04-12 @ 22:23:13
Postat av: Begonia

Vadå inga kläder? Du är ju assnygg jokkm!

2013-04-14 @ 10:05:56
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0