ledig plus sol

Herro.

Ledig idag!! Åt sen frukost pa Lentil as anything, ett stalle som drivs av volontarer, dar du bara ater maten (idag buffé) och sen lagger pengar i en lada till charity. Man maste inte lagga i pengar ens!!! De litar bara pa att folket ar snallt. Det var vi.

Efter goda maten gick vi till en farm och traffade massa djur. Jag ar visst radd for djur for jag tror att dom vill bita mig. Inget djur bet mig.




Stryper ett marsvin. De hette roliga saker som Marmelade, Snugglepot och Nibbles.



Traffade ngra getter, myycket fredliga. Ville ej bitas.

Sag aven kossa, hezt, vaaarldens storsta gris som badade i en lerpöl och fluffiga hönor.

Sen for jag till stranden och swimmade.

Klart slut kärlekstjuv.

Kommentarer
Postat av: Becko!

Jävlar vad långt ditt hår har blivit!! FÄÄÄÄB!! Assnyggt ju! :D

2013-02-09 @ 13:14:37
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0