SUPERB JÄVLA DAG

TJABBA TJENA ALLA LÄSARE.

Hej och valkomna till Mitt Liv Den Femte Februari. Brakulskoj dag. Vaknade tidigt och laste Perks of being a wallflower.

Hade intervju, borjade med att skriva kontraktet, too easy med andra ord STEKSTEEEK! Ar numera inte bara travel consultant utan även catering assistant.

Sedan for mig sjalvet och Empärt till St Kilda dar vi avnjot en alldeles SUPERBT DELIKAT lunch. Vi sag aven fina ut, se bara.

Ojojoj rymdskjortan ar med.

Sen gick vi till playan och jag tog ett dopp. Alskar att bada!!!!!!! Sen tjillade vi och jag laste ut wallflower och vill varmt rekomendera den till allaaaaa!

Oooj strandskjortan ar med!

Kram fran Mitt Liv I Dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0