sweet talking



Idag åkte jag tåg så satt jag som ovan med fötterna på sätet, då kommer en kontrollant och vill se endast min biljett och ingen annans. Varför undrade jag, och säkert ni med. Jo, för att jag hade fötterna på sätet och han måste ge mig en böter på 200 dollar (1400 kr),

Ja, detta är sanning. Men sweet talkARN (jag) snackade mig ur den. Puh.

Förra veckan gick jag över den otrafikerade gatan varpå aina
kommer fram och frågar varför jag gick mot rött? För jag ville komma till andra sidan... Na det gick inte för sig, det blir blir böter. Men..... Sweet talkarn fixade. Noll böter.

Tredje gången gillt nästa gång antar jag :(

Kommentarer
Postat av: B to the E to G O N I A girl you're tasty!

Bääääääst!! Vad sa du? Kom på då på en rymdhistoria eller sa du bara att du inte visste och att du var turre? :D

2013-02-06 @ 11:38:13
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0