das parti animal

Hej fr en bakfull/full tjej i en hostelsang i Hong kong. Igar var annu en splendid night in the life of. Jag tanker inte beratta ett skit om vad jag gjorde pa dagen for jag tror inte ni bryr er om buddhor och tempel. Men jag tror att ni vill jattegarna lasa om nar vi klubbade pa china bar och drack jagerbombs och vodka och corona. Har jag ratt? Gor din rost hord. Igar fanns det inget vatten i hela HK. Dom behovde det till ett emergency. Jag var suppppertorstig och hade bara min grogg i en flaska. Jag drog pa mig en hemsk åkomma (kand i vissa kretsar som kalaspackad) som resulterade i däckning utan alarm vilket i sin tur resulterade i INGEN DAGSUTFLYKT. Men det ar okej. Man far prioritera. Just nu ska jag prioritera att lamna sangen sa lite
som mojligt.
Rooftop and peepz


Best selfie EVER hahha


Kommentarer
Postat av: P

Du har väl en escape plan för ciggen?

2013-07-05 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0