Hong konggggg

HEEEEY JAG AR I HK!!!!! Livin da dream. Det ar sommar!!! Sa glad over att fa vara den heavy sweater jag faktiskt ar. Har idag napat pa en parkbank utanfor en katedral (kande guds narvaro), napat pa en asball bank under traden, varit i botaniska tradgarden o sett flamingos, vandrat runt hk planlost, kommit fram till att autentisk kinesisk mat ar nog inget for mig (kan ingen engelska=omojligt att fa vegetarisk mat), atit snabbnudlar pa 7eleven, varit i ett tempel, druckit milk tea, atit glass, varit i kanske varldens storsta shopping mall, akt tunnelbana som en boss (jag sag allas beundrande blickar nar jag varldsvant anvande mitt octopus card) o nu ligger jag i sangen pa mitt hostel som jag bokat for tva natter.



Dom har byggt upp en hel varld av Monsters inc infor nya filmen. Saaaa coolt!!!

Jag napar pa en bank. Man ser inte katedralen eller den alldeles fortraffliga parken m vattenfall o grejer. Ni far bara lita pa mig. Solen strilade in genom tradkronan som tornade upp sig ovan mig och jag blev fralst.

Ett special tack vill jag ge till Becko som gav mig ovardeliga tips om HK, jag ar typ lonely planet nu :)

Ar mkt glad over att vara i hong kong. Jag var nog redo for ett aventyr. Klart slut alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0