how to be a drinkluder

WAZZAAAAAAAA  im in BEIJING!!!!! Mycket imponerad av bj!! Dygnade innan flyget och sov bara 3 h pa flyget, sen motte jag upp Charlie och vi gick ut och CLUUUUBADE. Mycket lite somn.
 
 
Jag har last charlies blogg fett lange (wandel.blogg.se) och hon bor alltsa har i bj, sa jag skrev till henne och undrade om hon ville motas upp och nu har jag flyttat in i hennes slott. Typ. Det gor mig glad for mitt hostelrum luktar kiss. Har hittills i bj varit i Sommarpalatset, 798 art district och silk market. Nu ska vi strax till pearl market :)))) har atit mycket god mat ocksa.
 
 
Sitter och kollar ut genom fonstret och man ser knappt byggnaderna framfor denna for all smog, helt cray ju.
 
Fet javla LEDskarm!
 
I loooove klubbing <333 
 
 
hhahaha jag ar san javla stalker pa charlie for jag kmr ihag allt jag ngnsin last sa vet typ allt om henne fr bloggen... stelt att va rainman. SHUUUUUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0