Last day

Ar nu inne pa mina sista timmar i Australien. Har idag agnat mig at fortraffliga saker som att myza, ata tacos, ata glass, dricka chailatte, packa lite. Sitter nu pa mitt internetcafe, skriver ut de sista dokumenten for min resa och har kollat pa ett utubklipp om hur man gor for att avsluta en stickning, har alltsa antligen gjort klart halsduken. Varsagod Amaz. Nu kmr pics!
Hahah forsta festen vi hade i var forra lght. Tkr alla borde passa sig javligt noga for den har tjejen
 
Jag och min rummis i 4 h till. Varldsklass
 
Kompizarmband i Brissy. Gissa vilken arm som ar min....
 
Me and the homiez.
 
 
What do u know.
 
 
 
 
Jag kanner mig tom lite. Har varit sa ledsen over att lamna men har nu bara borjat inse faktum. No turning back och inget blir battre av att vara ledsen och ha angest. Min sista tid i Australien har varit kanske den basta i mitt liv och det ar jag glad for. Nu vantar nasta aventyr och hur kan det vara annat an helt javla fantastiskt? Det enda som pa riktigt river mitt hjarta itu ar insikten om att DET FINNS INTE MOTHER UTANFOR AUSTRALIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL INTE EXISTERAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
IRL!!!!!!!!!!
 
Nu skall jag ga och tjacka en Mother och grata i den.
 
KRAM ALLA NASTA GANG VI HORS AR JAG I CHINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YAAAAAAAAAYYYYYYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0