St P. Last day

Sista hela dagen pa min resa som tog sin borjan 1 juli. Har fardats over 6 tidszoner och akt tag over en tredjedel av jordklotet. Det har kort sagt varit det basta jag gjort.

Idag var jag pa The hermitage. Varldens nast storsta museum eller ngt sant. Jag tror jag uppfyllt min museumkvot for flera ar framover under denna resa. Jag vill inte vara en obildad och okultiverad person men. Konst betyder ingenting!!! Jag gillar modern konst och utstallningar (var pa en igar har i st p, vemsomhelst far hanga upp ett foto man tagit pa tvattlinor och sen kan man plocka ner ett foto o ta hem, mot att hanga upp ett nytt. Det var saaaaa coolt!!!) men konst fr innan 2000 orkar jag inte med nastan. Jag blev sa trott av museet att jag med nod o nappe kunde stappla till parken och somna i solen.

Sen at jag glass. Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0