this that what we do, don't tell your mom shit

Zup. Igar var jag uppe pa berget, the peak, sag hela stan och den blinkade och lös och härjade. Nar jag kom tillbaka till hostelet var jag trottast i exakt hela varlden och extremt redo att sova MEN sa blev jag bjuden till rooftopen och som vi alla vet byggdes inte Rom fr en hostelsang sa det var bara att bita ihop, dricka ngra asahi, bli bastis, sjunga till ukelele och carpe diema osv. Idag har jag varit pa Lamma island, Kowloon och varit pa art museum. Priserna har ar tokiga. Farjan till mainland kostar $2, men ett paket glada kon-ost kostar $30.... jag blir inte klok på'et. Nu skall froken ogland bege sig till das rooftop om ni ursaktar.



I princip det enda vegetariska som gar att hitta i Hongkong. Fan vad jag ar besvarlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0