Aegd

Ni som foljt denna fenomenala blogg vet att jag har ganska hogt snitt i att snacka mig ur boter. Har aven efter dessa rapporterade 3, undsluppit 3 tram tickets (boter pa sparvagnen). MEN igar, varlden, vande min tur. Karma slog tillbaka. Jesus straffade mig for mina synder. It was bad. Jag sitter pa tram o kontrollanterna kliver pa, jaha, tanker jag. Sa kollar dom min tramkort som ar pa $-0.42 och han informerar mig om att mina senaste touch off var i april. OJSAN. Jag borjar hitta pa lite osann info. Bor pa hostel, har INGA vanner som kan bekrafta min adress (som jag heller inte kan) och jag kan INTE ta reda pa den. Sen sager jag att jag bara varit har i tva veckor (HUR KAN MITT KORT DA ANVANTS I APIL?!?!?! HUR????) och sa haller vi pa sa ett tag. Sen kmr mitt stopp och kontrollanterna kliver av med mig. Sa sager han; Louise jag ger dig en sista chans att beratta sanningen for mig annars maste jag tillkalla polis. Da gav jag upp och sa Du har vetat att jag ljugit hela tiden va? Jaaaa sen borjan, sa han, jag har pluggat psykologi. Sen skoja vi lite om det. Sen skrev han ner alla mina detaljer och jag sa att jesus straffar mig for att jag ljog, det holl han med om. Han fragade vad han skulle skriva for anledning vrf jag inte projsar, da sa jag att jag inte riktigt kanner att det ar mitt problem, vilket var fel svar tydligen for han sa Jag ger dig en till chans att saga vad jag ska skriva. I didnt know? Foreslog jag, det tkt han var battre sa han skrev det. Sen fragade han hur jag skulle komma hem fr dar vi stod, Jag ska ta tram sa det ar lugnt svarade jag. Hhahaha sa javla brand. NEJ JAG SKA GA!!!! Skrek ja efter. U like to play games dont u? undrade han. Han var i vilket fall skon. Om 4 veckor kmr nog en boter dimpa ner i brevladan pa 4/15 Rae street. Fett synd for da ar jag i china.


Tva trevliga pics. Amadrus o Sara koper asiatiskt milk tea, och en cool dorr.
 
Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0