CARPE DIEM

Fysjuttsingen va ja ar glad i livet idag. Jag har funderat pa dedar m att ge saker en andra chans innan man dömer ut dom. Och imorse nar jag akte till jobbet och det var soligt och jag hade fatt sovmorgon sa gav jag Australien en andra chans. Jag har tyckt att ozzies ar retards och landet ar sa javla omodernt.

Men idag slog det mig att i princip alla ozzies jag traffat ar sa jakla trevliga, intresserade och intressanta. Att alla bara verkar vara sana chillare som tar livet som det kommer. Det slog mig ocksa att jag ar i min dromsituation i livet ocksa; jag har ett jobb som jag verkligen gillar men som inte tar upp for mkt av min energi nar jag faktiskt inte ar pa jobbet, och jag bor i (kanske) det coolaste omradet i hela javla Australien i en jattebra lght m en jattebra rummis.

Istallet for att veta att jag kmr sakna detta liv som satan nar jag lamnat sa borde jag uppskatta det till 100% innan det ar for sent. Och detta kom jag pa efter nio manader. Geni.

Kram

Pic fr igarkvall. Bowlade, spela pingis och LASER TAG. Finns inte ord for hur otroligt jatteroligt det ar. Jag slaktade. Sen at vi american pancakes. Fantastisk kvall i mitt jatteförträffliga liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0