I need love from a pet

Den senaste veckan har varit superb pa ett satt jag aldrig trodde var mojligt. Livet har natt nya nivaer av aghet. Jag dor langsamt i hjartat desto narmare mitt avresadatum blir. Kmr inte langre ihag vrf jag ska lamna australien. Oh well har kmr ett urval pics fr senaste dagarna!


Hade kalaz hemma i lordags

Drack $2.5-ol pa the evelyn under varmelampor
Snapsade ikeasnaps till midsommar. Obeskrivligt
 
Spelat wii mario kart. Jag ar sa jaaaavla dalig assa hahah. Jag och vaggen va ganska tighta
Jag ALSKAR mitt jobb. Alla ar sa sjukt trevliga!! Har aldrig haft en dryg kund ens. Och mina kollegor ar saaa tokiga. Och nu ar amanda min kollega ocksa :) o alla stammisar kan ens namn och minglar och jag far dricka chailatte hela dagarna. Tackkkkk gud. Och far jattemkt dricks! Idag fick jag 40 dollar som ar for senaste veckan typ!! Folj oss pa instagram salfordladsclubatglobe
Amanda ska ju stanna ett tag till, sa vi har varit pa en del lghtsvisningar pa sistone. Idag kollade vi pa det har sjuka stallet. Huset var kanske en miljon ar gammalt och fallfardigt men hade den sjuuuukaste baksidan. Nick visade oss runt och nu ar vi kompisar (Nick 1)
En tokig spegel i lghten
Pavag hem fr visningen moter vi en kille pa gatan som heter Nick (Nick 2). Vi blev basta kompisar sa vi gick till hans pub och at burgare och jag drack honungsol! Fatta att vi fick tva nya Nickar pa en dag! Rekord!
Amanda var sa javla punk idag
lass="image" />
 
Ol
Frukost
 
Det var allt for now. Jag vill tacka Gud for min existens. Nu skall jag ata en donut OOOOHHHHHH YEAH

 

Kommentarer
Postat av: Begonia

BÄSTA SPEGELN?!?!?!

2013-06-24 @ 23:51:49
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0