Kickad

Jag har fatt kicken. Okej, lat oss ta det fran borjan. Jag borjade pa cafet m att jobba i disken, men nar agaren o managern markte vilket geni jag var fick jag borja jobba pa golvet som servitris istallet, och det har jag nu gjort i tva manader kanske.

Igar madde den nya som skotte disken inte bra sa hon gick hem, da sa agaren att jag fick diska. Jag blev inte jatteglad men borjade diska. Men jag informerade dom om att jag inte tankte gora hela diskskiftet (sluta halv 5 typ) for jag var bara schemalagd till 14.30 och hade gjort planer. Tydligen hade agaren bara tagit for givet att jag skulle stanna kvar, vilket jag inte fattar.. "so you're not gonna take this one for the team?" sager han. "who's gonna do the dishes? You don't care? Even tho we've been so good to you?" Ja ba VA!?!?!! DISKA DIN EGEN DISK!!! Jag lamnar detta landet om 6 dagar jag tanker inte slosa en av dom pa att sta har o skura pots. Varje gang dom har bett mig hoppa in, borja tidigare eller stanna kvar langre, har jag sagt Ja utan att tveka. Jag har jobbat 6 dagar i veckan, sa jag tkr nog att JAG har varit so good to you mannen! Jag stannar iaf kvar till 3 sen drar jag. Sa fick de andra hjalpa till ocksa, for sa gor val ett lag? Alla hjalps at liksom? Nae det hade jag nog fatt om bakfoten tydligen, for imorse har jag fatt ett mail m mitt nya schema for denna vecka, dar mina tva sista shift ar *DELETED* med röda bokstaver. Jag kunde inte annat an skratta lite. OFFICIELLT ARBETSFRIIIIIIII!!!! HURRAAAAAA

Ps skriver detta fr ett extremt soligt Carlton gardens. Tack gud for sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0