Langhelg part 2

Igar. Den basta kvallen i mitt liv (kanske). Sov till 8pm sen kom Amadeus hem m ett nytt helgkit
Vi var bjudna pa en hemmafest nere pa gatan av en tjej vi traffade en gang pa en annan fest, Allt vi hade var en tid och en plats. Vid halv tva rocka vi upp. Festen var ovanpa Vegie bar (asbra restaurang) och deras terass var en del av festen. Sa jaaavla cool lght, massa rum och trappor och sa sjukt mkt folk, de flesta hade bara glidit in efter att de hort musiken. Det var dj, alla rokte inomhus och dansade overallt. Resten av natten ar sekretessbelagd men safe to say att SHIT vad bra det var.
Jag och Amadrus har lite olika musiksmak, men jag har bestamt att Justin Timberlakes nya platta moter oss bada halvvags, sa den har spelats i princip non stop. Den ar fan skitbra. Eftersom jag sov cirka exakt hela dagen igar tror jag att det ar okej att jag sov ca 3 h inatt. Fingers crossed for att Part 3 kmr vara DOOPPPPPPE :DDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Begonia

SHIT!! jag såg inte att du hade gjort septum först! JÄVLAR!! GJORDE DET ONT??? :O

2013-06-09 @ 17:16:18
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0