Långhelg part 3

PART 3 SÖÖÖG!!!!!!!! Fan vad den skitkvallen inte fortjanade oss!! Jag gled till IKEA for att mota upp Amadrus (hon jobbar ju dar) innan vi tog taget ut till ingenstans dar vi skulle pa en killes fodelsedagsfest. Jag traffade honom pa ett hostel for ngra manader sen, och sen nar vi haft fester har vi ju bjudit exakt alla vi ngnsin traffat i Australien sa da har han fatt komma. Och ngnstans där har vi i hans varld blivit fett tighta buddies. Han skapade ju forfan ett helt album pa fb om min 21årsfest. Sa igar var vi m en liten skara nära vanner pa hans kalas. Vilka javla idioter. Tyvarr. Amandas game plan blev att bli helt kalaspackad for att overleva. Det funkade. Vi fick skjuts hem vid midnatt, da gick vi och kopte cigg och pratade om varldsproblemen m kioskkillen. Dansade pa gatan pa vagen hem. Väl hemma loste vi alla varldens problem och pratade om vanskap. Det finns en chans att vi ar smartast i hela javla varlden.
Ni vet ju hur kvallen borjade. Mother, i love you.


Thug life osv. :)

Nu ar das legendarisk långhelg slut och imorn ar jag tillbaka och gor bort mig pa cafét igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0