SHUNULULUUU

sHUSHUUU tankte visa mitt ena jobb och aven lite annat skoj! Jag jobbar pa detta jobb pa kvallarna bara, efter cafet. Da gor vi s.k. plate ups. Man lagger upp mat pa plates assa. TOO EASY



Haromdagen fick jag jobba pa ett STJARNKOCKEVENT! Fem kandiskockar kom och laga mat o det var skoj. Har var efterratten.
Jag minns inte hur manga gaster det var men manga. Har star vi och lagger upp efterratterna och ibland forratterna.
Varmratterna platear man alltid vid rullbandet. Alla har en varsin grej som dom lagger pa sa rullarna tarrikarna bara. Det ar bast nar man far ngt latt. Samst ar typ pure.
Sen staller sista personen vid bandet upp dom pa dessa racks som servitriserna bar ut till borden. Det ar ett ganska chill jobb.

Sahar ser det ut utanfor jobbet.
Mamma skickade ett bokpaket till mig! Fick aven en malarbok som waldersten gjort. Ni som inte foljer honom pa insta maste gora det nuuu han ar sa bra! waldersten heter han.
Har har jag hangt en del de senaste dagarna. Sangen. Napat alldeles for mycket.
Haha alskar att inte ha blixt pa mobilen <3 har ar iaf en superhaftig drink som vi drack pa baren dar Matt jobbar. Dar hanger det asiatiska drakter i taket, det ar cool.
Jag och Steph hade ff ngra dagar nar Sara var i NZ och Amanda och Agge P i Sydney. Da hade vi FEEZT och blev kriminella

Vi gick pa gig och klubb och tog obligatoriska toabilder. Min hawaiiskjorta. Fenomenal va?

For ngn vecka sedan hittade jag och Sara 90 dollares pa gatan! Sa javla najz! Vi ville gora ngt crazy for pengarna sa blev piercingar! Sara gjorde orat, rook.
Jag gjorde septum. Tkr ringen ar lite val liten och tajt men far vanta tills den lakt med att byta. Antligen gick min tonarsrebelldrom i uppfyllelse!!!!!!!! hAR Fick ni aven en bild i profil!!!! Det hander inte varje dag!!!! Kul for er!
Igar hade vi hejdafest for Steph ska till Bali och Agge P och Sara ska till Sverige. Sjukt att dom aker samma dag va? Det var en kul fezt. Idag har jag atit risotto och glass m Sara som ni ser har pa bilden. Vi pratade om var generations bekraftelsebehov. Hela fb o insta bygger ju typ pa det, och aven bloggande i viss man. Jag vill mest blogga sa att alla mina kompizar ska veta vad jag gor :) och for att jag alskar att summera mitt liv!!!! Alskar att blogga!!!!!! KRAM ALLAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0