fucka ur

Hörni jag har ju glomt att beratta att jag sagt upp mig fr Peterpan. Jag har jobbat dar sedan i oktober. Ppan ar Australiens storsta travel agency for backpackers vilket alltsa ar ett ganska stort forum. Dar har jag sålt och bokat resor i Australien, NZ och Fiji. Jag kan ganska sa valdigt mycket nu om saker jag hade noll koll cocosboll. Hjalper garna till med rådgivning faktiskt skulle jag ju kunna gora eftersom jag ar proffs nu. Men nu jobbar jag alltsa inte dar langre. Sa upp mig for jag gillar inte att salja. Jag gillar att hjalpa folk men klarade inte av hela pressafolktillattbetala-grejen.

Nu ar jag ju aven catering assistant pa Exhibition centre som ar det storsta koket pa sodra sidan om ekvatorn. Sa det ar lugna puckar m cashen alltsa. Problemet ar ju bara att jag ar ratt samst pa koksgrejer som t.ex. att hacka saker. Än sa lange har jag klarat mig smartfritt men man vet aldrig.



Egentligen vill jag bara klubba... men det kan man inte kopa en yacht for. Kram alla.

Kommentarer
Postat av: Begonia

Så du åkte inte med Peterpan när du reste till Sidney? Vad åkte du med för jobb då?

2013-03-08 @ 00:12:34
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0