I live for the nights that I can't remember, with the people that I won't forget

YOOOOOOO
Vad handz!!!!! Mycket skoj har hant. Har jobbat NOLL!! Har badat, solat mycket men det viktigaste ar att vi kopt nya hogtalare!! Det har vi firat genom att klubba varje dag, till vara grannars stora gladje. De borjar banka i vaggen runt kl 22. Idag vaknade vi kl 17!!!!! Sa javla sjukt hur man kan sova sa mycket. Sen stadade vi... lagenheten sag ut som en p13 som haft ff i en manad, typ. Det sog att stada.

Igar lag vi i sangen till kl 20 sen skulle vi ha picknick i parken bredvid oss, men pa kvallen vaknar possums (pungrattor) till liv. Katastrof!!! Vi hade en kniv med oss (for att skiva brod) men fick anvanda den som vapen! Forst smog en narmare, sen en till. Emma skramde ivag dom m ett skri och sin filt. Efter att detta hant ngra ggr var inte POSSUMEN RADD LANGRE!!! Fyyyfan. Den attackerade!! Vi skrek och levde rovare, Emma sparkade en plastmugg i dens fejs och jag viftade med kniven men den ba lol XD tillslut forsokte vi avleda den sa vi kunde radtda osten och brodet men vi fick lamna bestick och skrap :( visade sig sen aven att jag lamnade min planbok. Javla possums!!!

Har inga bilder sa lagger upp denna mycket skojiga bild nar vi skulle bestamma outfit till mig en dag for ngra manader sen.

Kram alla jag kan inte skriva mer nu for jag ska festa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0