SWEET LIFE

tjabbAAA444!!!

Igar drog jag och steph helt spontant till ett vattenland!! vattenland ar nog en av mina basta saker jag vet har i livet. vi akte ALLT. vi akte hemliga morka tunnlar m vattenfall i, vi akte ringar, madrasser, störtbanor och skruviga och trattar och en nar man akte hogt upp pa en kant sa man var at sidan (fattar ni?).

MEN DEN COOLASTE O LÄBBIGASTE: climax. man kliver in i en liten kapsel, star upp mot en vagg och en lucka/dörr stangs runt en. badvakten gor fragande tummen upp och man forsoker le men ser nog bara panikslagen ut. en rost raknar ner i kapseln "3, 2, 1" och man hinner tanka att fan nu dor jag, om inte av detta sa utan av radsla och PANG sa forsvinner golvet i luckan och du STÖRTAR rakt ner i ett ror, rakt ner!! SWIIIIIISCH flyger man och sen WOOOOOOO upp i en kurva sa snabbt och sen IIIIIIII stört igen sen ar man ute och ar helt chockad att man lever och att bikinin faktiskt fortfarande ar pa efter allt swisch och wo och ii.



Jag har precis gjort manikyr. ganska lame.

igar var san gryyym kvall pa klubben! freeflow av drinkar forst, sen happy hour: ca 17 sek for dubbel vodka redbull (vi kopte 16 st) sen gryym musik hela natten baara massa hiphop! mot slutet blev det varldens dance off alla b boys och b GALS fuckade ur och breakade helt sjukt och det kandes som en musikvideo!

fuck allt att vi ska hem imorn och att jag ska jobba hela veckan. hur snart kan vi komma tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0