Att lara kanna sig sjalv

Det som ar trevligt m att bli aldre ar att man lar kanna sig sjalv battre. Forr fatta jag inte halften av vad jag gjorde och tankte men nu kanske tre fjardedelar, kul va? Pa sistone har dock folk berattat saker om mig som jag inte visste. Att jag alltid ar ute i god tid, och att jag tydligen gillar att stada. Visst later det inte alls som jag!?! Men jag ar alltid jattetidig till jobb (en halvtimme haromdagen) och jag erbjuder mig alltid att stada pa jobbet, jag VILL stada!!!!! Kanns konstigt men tkr aven det ar tva bra egenskaper sa jag ar nojd. En mindre bra sak ar dock mitt ansikte... Jag kan inte kontrollera det. Jag kan inte rakna alla ganger folk papekat att jag ser sur ut och undrar vad som hant. JAG AR INTE ARG. Jag ar jatteglad!!!! Nar jag forsoker forklara att jag inte ar arg svarar dom "okej du behover inte beratta om du inte vill" hahaa jaha....

Fan.
Har ar jag glad iallafall, inuti OCH utanpa!!!!!


Kommentarer
Postat av: Becko

WHAT U SAY ABOUT MA FRIEND?!?! SAY IT TO MA FACE SAY IT TO MA FACE! hahahaha när jag läste "jag är inte arg!! Jag är jätteglad!!!!" lät det som ett hot i mitt huvud. Jag kände "ojoj, nu blir hon hulkish" Hahah!

Jag tycker iaf att du är glad! Du är till och med JÄTTE GLAD! IH IH IIIIH! :D <3

2013-05-27 @ 14:57:57
URL: http://begonias.blogg.se
Postat av: Becko 2.0

världens snyggaste tröja förövrigt.

(punk. inget utropstecken. det här är ett statement)

2013-05-27 @ 15:00:01
URL: http://begonias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0