MIN FODELSEDAG DEL 1

HEJ ALLA MINA KOMPIZAR SOM LASER MIN BLOGG. DET VAR LANGE SEN JAG SKREV TILL DIG ATT JAG HETER LOUISE OCH AR 21 AR. Imorse blev jag vackt av varldens basta rummisar m en sang och frukost pa sangen. Som om det inte rackte fick jag aven tva paket! Ett innehallande en ny dagbok! Jag alskar fan att skriva dagbok (och att blogga saklart). Och sa fick jag en liten handdukshattmossa m en fjaril pa. Fint va? Nar vi mysit klart kasta vi pa oss klader och begav oss till RETRO STAR'S VINTAGE SALE! I ett warehouse. Gryyyymt! Tjackade: en gra tjocktrojatshirt, en hawaiiskjorta (love it), en flanellskjorta, ett par slitna levisjeans och ett par solisar. For 200 kr. Nar vi klev ut fr rean stod solen hogt pa himlen och det var sommar! Kul va? Pa min fodelsedag och allt! Vi drog hem, lamnade kassar och svidade om och begav sedan till BLACK BIRD MARKET! Den var saaa fin! Liten och personlig..... I ett horn satt en tjej och salde lite tjaffs, dar fann jag en svart liten trevlig kofta (behover!!!) och en FORTJUSADE blommig blus (behover INTE!!) som jag KOPTEEE FOR INGA PENGAR TYP!!! Blev glad. Solen stralade sa hart och varmt. Sen traskade vi hem och da.... LAGADE EMPART PANGKAKOR TILL MIG! Som jag langtat efter det. Vi hade pa: peanutbutter, glass, maple syrup, bar, ananas. Oj va gott. Sen blev Amadeus en interior decorator och har gjort vart lght till en konstutstallning. Och har sitter jag nu. Matt, glad, 21 ar, i en konstutstallning.  Oj nu kom Steph hem med skumpa, mot parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0